Mohl byste mít lepší přehled

Mrzí vás, že nejste dokonalý, ale to asi nemůže být nikdo. Zkrátka nějakou část své práce zvládáte průměrně, nějakou část vykonáváte bravurně, protože ji považujete za prioritní a malou část honíte, jak se dá. A právě tou zbývající částí práce, kterou se zatím nestíháte zaobírat na takové úrovni, jakou by si zasloužila, jsou vaši podřízení zaměstnanci. Dělat vedoucího úseku totiž není žádný med. Sice z toho máte nějaké peníze navíc, ale na druhou stranu vás to stojí dvakrát tolik starostí a námahy navíc. Občas uvažujete i nad tím, zda se vám to vyplatí.

S novým systémem to jde snadno

Nicméně nyní to vypadá, že se vám blýská na lepší časy. Vedení vašeho podniku zavedlo nový systém řízení projektů , který sám sleduje, jak kvalitně a rychle plní zaměstnanci ve vašem úseku své svěřené úkoly a vy tak máte možnost jednoduše sledovat, kdo je jak výkonný a s jakou pečlivostí se své práci věnuje. Máte tak nad svými svěřenými pracovníky dokonalý dohled a už se nemusíte trápit tím, kdy jste čas od času tápal nad tím, co jste kterému z nich vlastně zadal a v jakém poměru jim máte rozdělit odměny. 

Mohl byste mít lepší přehled
1 (20%)1